登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

我就隻是如此么?  

2009-08-02 21:21:44|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

每次每次都繫感.

"我都得嘎.只不過我無甘做之嘛!"

 

每一次都隻係識得馬後炮用呢種無意義既句子自我安慰.

今次都5例外.

 

 

高考錄取已經開始好耐啦.

但係一直都無消息.

正系打算放弃本科準備等待專科錄取既同時.

我地一家人去左陽江玩.

正系我地玩得盡興既時候.

招攷辦髮左條本B補錄既信息過來.

但係我卻身在陽江.

 

 

經過一番查詢.

發現我可以補報既學校已經無多.

其中有幾間系當時曾經考慮過要報既不過都系因爲距系熱門學校所以無報.

估5到距招5夠人.

估5到招攷辦宜傢先來髮信息比我地.

估5到我地感巖宜傢系陽江.

估5到我當時無報.

 

 

"如果當時有報就入左啦!"

又係呢句話.

當年既中攷又係感.

 

每次都繫感.

難道本科真係感重要.

宜傢週街都一大堆本科生.

多我一個好巴閉么?

我繫感林既.

 

我5在意呢D野.

所謂文憑都只不過系一張紙.

最近要系做到野,有專長.

"或者會有人話可惜社會上既人5系感林.

  呢個社會好現實."

 

呢D我都知道.

但係我隻系想穩到自己真正想做既野.

穩到自己既夢想.

努力學,努力做.

幷將距做好.

抓住夢想.

 

 

系宜傢講夢想好似好不切實際對吧.

我都知道.

但係我真係

5想再比呢D無意義既句子纏繞.

我要活齣自我.

 

 

 

  评论这张
 
阅读(28)| 评论(5)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018