登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

10.1.8--家  

2010-01-09 00:11:05|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今日真繫好鬱悶.

第一次覺得自己感5想齣現系一個地方.

好尷尬.

幾年都5見得一次面既人.

呢個月居然一個星期見幾次.

前幾日既日誌都有提過我嫲嫲重病了.

距過左身.

今日齣殯.

去到爸B屋企.

見到好人齊.

真繫5好等屋企有人齣左事先來人齊.

呢個系我今日一個最大既感想.

終于見到我個同父異母既弟弟了.

聽講初三暸.

幾靚仔.

聽爺爺講距知道嫲嫲過身.

距喊左一晚.

原來距今日先知道有我呢個親家姐.

小朋友有得距林了.

5知道會5會影響距中攷添播.

我從2歲幾爸媽就離左婚.

我就跟著媽了.

媽同我講因為我5系男仔.

5可以繼承傢業.

所以爸B有左宜傢既傢庭.

但繫我覺得5止感簡單.

不過算暸.

真相我都懶得去探究.

匆匆忙忙戴好曬D頭花個D.

就要準備去追悼會了.

行出去個時要男孫灑紙錢.

然后爸B宜傢既老婆就叫我跟系距后麵.(列隊啊..)

按順序感排好然后送嫲嫲上車..

然后就覺得有D5知道點樣形容既感覺.

去到殯儀館.

因為早到左.

追悼會仲未有感早開始.

于是乎D親慼就開始系度各自傾計.

當然都有來問我認5認得距既長輩.

但繫重點系我當時先2歲既.

我話認得都系厄你咖啦.

我連妳系我邊個都5知道仲會認得你麼?

突然明白了.

雖然之前幾次入院我爸都有來體過下.

個時仲會系覺得一傢人.

不過宜傢真繫系一傢人裏麵.

相隔左十幾年無聯絡過.

個分陌生.

我覺得自己同距地隻不過系陌生人既關繫.

我完全感覺5到自己曾經系呢個家既一分子.

曾經住過系四航.

當然個時我仲細.

宜傢我大了.

原來時間真繫可以衝淡一切.

追悼會開始了.

當我聽到"重要傢屬請站在第一排"呢句個時.

我見到媽系企最后既.

可能真繫嫉恨心促使我甘霖.

本來第一排既位系距既.

距明明系我啊媽.

對于距地.

卻5屬于重要傢屬了.

儀式完左之后.

我體左下D花圈.

放系傢屬個個位置既花圈.

個度既名隻有我.

無媽個名.

而媽署名既花圈隻作為來悼唸既來賓而贈送.

仲可以點?

除左心選仲系心酸.

除左無奈仲系無奈.

除左鬱悶仲系鬱悶.

爺爺情緒好激動.

好容易就喊.

我都緊左大孫既本分.

叫距5好林感多.

好好炤顧自己身體.

體開一D.

同距講仲要體住細佬升高中.

細佬既長假又可以同距去玩.

5好再要傢人擔心.

爺爺見到我同媽要走既時候.

又開始覺得寂寞.

眼裏麵都充滿曬淚水嚮我地揮手.

叫我地多D去體距.

原來我仲有個錶姐.

系個一班滿口往事既老人家裏麵好不容易有個同我年齡相徬既人齣現了.

29歲.

距好似知道好多咪咪.

但繫因為當時耳目衆多.

我5可以詳細問.

但繫知道好似距5中意爸B宜傢既老婆.

距一見到我就感熱情感同我搭話.

其實一開始都有D疑心.

心林"你系咪間諜?!有隂謀,有目的."

但繫后來對當年既事既好奇心促使我相信左距.

結果后來我媽穩我傾.

叫我5好同距有往來.

距5系好人.

中意齣去玩.

細個個時仲搞大左個肚.

比距纏到就痲煩.

心林"靠!這什么傢庭!".

今日第一次體會到乜野叫做身心疲憊.

特別系個心.

我知道媽咪瞞住我好多野.

其實我都知道得7788.

之前嫲嫲重病既時候.

媽話想同我去爸B度坐下.

好似爸B就話5好.

怕細佬見到我地會亂林.

影響距.

然后媽咪就嬲爸B.

話距都呢D時候了.

仲繫度在乎呢D野.

所以之前幾次上去都系錯開時間.

唉.

點解搞到感復雜呢.

唉唉唉唉唉............

 

  评论这张
 
阅读(38)| 评论(6)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018