登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

2010年11月28日  

2010-11-28 20:58:59|  分类: oh~!shit!!!!!! |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

其實一個人真系好辛苦咯!

成個月啦.

你話你攰.

但系起碼你都有同事陪你啊.

從你安保開始我就基本無同你一齊食飯.

你知5知道我咩感覺啊?

成日叫我5好隨便出去食.

叫我自己煮麵.

成個亞運你安保左差5多一個月5同我一個月都食面?

我都想穩D朋友來陪我噶.
每晚翻來就系洗衫沖涼然後話攰之後玩手機.

最後自己訓教催我早D訓.

大佬.

感我每晚翻來有咩意思啊?

你身體上辛苦.

我精神上都好辛苦噶.

我知道你因為個亞運都挨得好辛苦.

但系.

有時間既話5該坐低煮翻餐啊.

5該.

我煮又點話啊?

5好真系咩都話夜啦!

無時間啊!

我仲要點點點啊!

如果坐埋一齊食餐住家飯真系感浪費你時間.

你寧願玩手機啊洗衫啊都5肯食.

寧願打包個飯盒翻來食.

真系無咩意思咯.
我真系好心淡咯.

難得休息.

你又話校慶要出去.

感咩意思啊....

所謂家庭溫暖.

系邊度?

知你穩食艱難.

但系你就識得鬧我5陪你去同屋企人食飯.

話你一個人寂寞.

宜家調轉.

你覺得我5會寂寞咩?

每次翻到屋企一個人都無.

你覺得我真系好開心噶咩?

有時我整親..

我發脾氣.

我都系想你呵下我炸.

好似我細個感噶.

因為我真系好痛同5系故意5去避開.

並5系想聽你鬧我噶.

你知5知道噶?

  评论这张
 
阅读(38)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018