登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

清遠行3日2夜之旅  

2010-12-27 01:36:57|  分类: 漫展啊~~~~~ |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今次去清遠漫展目標有兩個!

1.溫泉!

2.搶錢!

 

 

 

出發前一晚....

完全訓5著....

因為趕道具趕到已經習慣左4點先訓...

結果都系迷迷糊糊感小睡左一下.

5點半起左身準備出門.

聽講11點上臺.

好大鴨梨......

匆忙感趕上我地既豪華包車!!!!!

然後就出發去清遠啦!!!!

 

不過可惜司機叔叔太不給力了....

居然5識路......

去到我地好似倒泄屎感極速換衫化好妝....

結果發現開幕已經開始啦.....

然後又話推遲下午上......

瞬間5知道講咩好...

重點系....

好~凍~啊~~~~~>  <

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

剛到達既一群人....

忽略個個閃靈既我.

 

化好妝啦!

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

我地都好Christmas FEEL啊~

紅當當~

 

放飯啦~

同名扣啥同臺食飯神馬的!

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

夜晚翻到住宿既地方!

一打開房門!

哇靠超級給力啊!

之前仲想像緊到底會比D咩地方我地住!

我地甘霖真系對5住啊!!!!

間房超大!

仲要玻璃浴室!

高透明度既性生活啊!

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

 

第二日.

凍咯!

簡直5想起床!

不過為左去開檔都系早早就起身啦~

今日一早系HP........

23我等你甘耐既大合照居然系個感既囧樣!!!!

圖啊我要圖啊~!

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

下午就要上FF啦...

哇....

凍死啊...

仲要來降溫落雨TAT.....

我同靚仔既合照~

上臺前

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 由於今日趕住去溫泉.

同埋大家為左系廣州趕過來....

都發生左好多事...

大家都懂的....

所以D時間好緊B....

搞到無得私影!!!

難得我整左紋身!!!!

今次B爺繼表妹之後仲附送左一個給力既表姐!!!!!

太愛你啦表姐!!!!

無你都5知道點辦啊!!!!!!>3<

夜晚就去左溫泉!!!>  <

雖然我中途中左個不能說的詛咒!

好彩有啊涼D藥!!!!

令我無白行一趟!!!!!!

不過的士費好貴啊!!!!!!

坑爹呢這是!!!!!

個表跳到同個心跳同一頻率!

 

 

第三日.

決賽!

初賽太不給力啦.

結果重排過~

嗚~~~

點解要上午上~~~TAT

一早起身搞掂曬9點三就去到排練......

好凍啊~~~~

成個人都系震噶~~~~!!!!

本來溫泉個晚收到消息話5使上表演.

大家都十分開心!

因為5使麻煩啦!

結果.....

就系過左一陣.....

就話領導要來..

又要上......

er.......

世界變得真系快....

來一張大合照!!!!!!

 

 

一瞬間由個天跌到落谷底......

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

不過好彩我地FF都羅到好成績!

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

我地呢個"官方"鋪頭既生意都好好!

全靠甘多位看板娘!

我地D行李終於都輕曬!!!!!

老闆娘照...

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

 

 仲有我地呢個官方攤位既所有人都比人要簽名.

er.....

果然系清遠麼..?

我呢D無名小卒都有人要簽名.

5好意思啊我畫花曬你你地D野..

清遠行3日2夜之旅 - 嬲兒 - 【*○change/chance○*】

 

3日2夜....

真系過得好快!!!!

當時完全無林過會感趕......!!!

不過真系好開心~~>v</

 

  评论这张
 
阅读(105)| 评论(9)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018