登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

女人啊!!!!  

2010-04-26 00:46:48|  分类: oh~!shit!!!!!! |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶鬱悶

女人就系感麻煩噶啦!!!

扭扭令令~~!!!

要人地催三催四.

做D野都5得.

少少野都拖拖拖.

懶懶散散.

我又5系收錢奉旨去日日做鬧鐘提醒你.

講得多你都覺得我煩啦.

感不如大家配合D拿拿臨搞掂距啦.

或者你5想做咪明講咯~!

做咩7姐!

你估你靚女我就會對你有留戀噶啦!?

我又5系男人!

癡你媽B條死人筋啦!!!

寸到死.

來到又無好面色比人體.

又5做好要求.

5好要我感難做人好5好.
我鴨梨很大啊!

大家都系09既.

比下面好無.

費事系甘多人面前落你面個時就5系幾好啦!

已經想diu你地好多次噶啦!

不過算啦.

我個樣都夠惡啦.

我費事你地系背後diu我啦.

我系一個善良既人.

呢篇野無針對任何一個女人來講的.

因為我系對呢班女人講的.

如果感嚴比人鏈下鏈下.

體到覺得我講緊你就自重啦.

  评论这张
 
阅读(57)| 评论(5)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018