登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

還我一個休閒既假期!!!!  

2010-05-06 21:15:07|  分类: 漫展啊~~~~~ |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

真系5明白點解每次好地地星期三既全天放假.

我個電話都系會系D5應該響既時候出聲噶!

阻住曬我訓懶覺!!!!

好攰啊~

呢個星期又系感.

本來以為無事可以樂得清閒.

點知突然收到消息話下午講解員要試講!!!

shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我要訓教啊!

 

星期四中午又要訓練.

又無得訓啦.

不過如果系感我條氣都順D.

個死人九藝節開幕搞到我地要去活動中心B室訓練.

等鐘老師來指點.

好不容易醒左.

點知鐘老師一個5得閑就要改下午了~~~

哇哇哇~~~~

又訓少個幾鐘啦!!!!

 

聽日又九藝節開幕啦.

成日都要為距賣命啦.

然後星期六日百色起義巡迴展開始啦.

又要去做講解了.

我都未背得到啊.

天啊~~~~~

還我長隆啊!!!!!

你個死人長隆!!!!

推推推!!!!!

終於推到我真系5得閑個日啦!!!!!!!

我要去玩啊!

我5要對住D領導發UP瘋啊~~~

什麼百色起義~~

我5知道啊~~

5瞭解啊~~~

千其5好問我問題啊!!!

我扮聾噶!

我喊噶!!!

希望一切順利啊~~~~

點解最近D野都感中意堆埋堆埋噶~!

 

 

  评论这张
 
阅读(41)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018