登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

忙到飛起  

2010-06-11 02:26:31|  分类: oh~!shit!!!!!! |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

如題.

真系忙到飛起.

就差未識得飛.

連續三個星期7日都要上課仲要系由朝到晚.

真系人都癲.

今日好不容易抽左下筋(系抽空啊!!!!).

同大佬,wing.loli一齊去左CEO唱K發洩心中不滿.=  =

差D就5趕5切去羅房啦.

不過好彩我都系最早的.

隨後到既系loli.

結果我地兩個就做左咪霸成個鐘.

隨後大佬同wing先到.

可能今日距地生意太好.

搞到我地無得直落啊..TAT

5夠喉啊(喂!你5系一直都系咪霸咩!?)

結果我地都好鬱悶感走左了.=3=

 

 

近排真系忙到咩衫都5得閑跟.

自己平時要上課.

然後自從有左TB之後.

又要跟進D野.

7,8,10月都要上臺.

另外仲有好多C影計畫.

咩衫都未整.

我暈啊!!!!!

 

nisan.....

我真的可以存到錢麼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TTATT

 

  评论这张
 
阅读(73)| 评论(8)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018