登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

我想要休息。。。。  

2010-06-23 11:18:31|  分类: oh~!shit!!!!!! |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

宜家系11點15分.

寫埋呢幾隻字馬上要出去啦.

做咩?

5系玩啊.

要做九藝節禮儀啊.

無錯.

又系禮儀啊.

我已經要變到24小時候命啦.

shit....

系咪覺得邊得感忙啊.

禮儀之嘛.

扮咩忙啊.

就系感多野做.

今日我本來無課噶.

可以訓一日噶.

然而?

因為一個學期尾多人考試.

因為一個畢業典禮.

因為一個團市委.

因為一個九藝節.

感我既一日就杯具左啦.

反正我已經5知道自己系幾時得閑嘎啦.

翻來再續.

 

1晚上11點30分.

終於沖好曬涼洗曬頭坐低啦.

飯都未食.

由九藝節個度趕過去上韓文課中間已經無停感都系遲到.

就系系走既時候發生做D驚險既情況.

今日明知雷暴啦.

結果我地D包車遲遲都5肯開.

包車咪以為好舒服啊.

一樣好似公車感b爆....

等等等.

等到個天都黑曬啦都5開始.

結果突然一個雷劈到我地部車20幾米附近.

嗙一聲.

成部車陣左下.

真系"咩"少少就無命翻來了.

不過好彩今日禮儀既工作都比較簡單.

]而且團市委既飯盒什麼的我最喜歡了.

十分豐富.

最值得既就系體到距最後既表演西遊記舞臺劇.

聽講羅左獎噶.

D舞臺效果好正!!!!!!!!!!!!!

就系我開心聽日早上5使上課可以訓半日既時候.

差不多一點.

突然收到一條信息.

"明天12點半到N202進行黨考試"

shit!!!!!!!

 我系咪真系黑到感.......

感你都要來剝奪我D休息時間.

又訓少D啦.......

星期5本來想系無課既.

但系又要因為上午要開班會杯具左.

我想訓教啊.

我想休息啊.

我想做植物人啊!

我想訓到天昏地暗啊!!!!!

媽媽的!!!!!

  评论这张
 
阅读(92)| 评论(13)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018