登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

secret base........

微博:http://t.sina.com.cn/niaonao

 
 
 

日志

 
 

近期唏噓  

2011-04-16 00:25:26|  分类: oh~!shit!!!!!! |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

最近真系做咩都5順既....

1.首先系之前跌左個U盤[雖然後來穩翻].....

但系都擔心到我hi感.....

搞到我食5安坐5定.....

成日都林住個U盤..

重點就系裏面D作業....

5見左要重做啊diu!!!!

 

2.之後就系星期四收到禮儀既面試通知.

系我剪左短髮同禮儀工作劃清界線之後第一次接到面試通知....

居然比我估中面試時間系星期六....

我diu....!!!

要拜山啊大佬!!!!!!

好想5去啊~!!!!

不過肯定系無可能的....

結果就感無左一個機會.......

擦......

 

 

3.星期三翻到屋企既時候打開電腦居然突然話我有12個高級危險漏洞.

我diu!!!!

我每日檢查噶!!!!

感突然!

好吧我修復.....

但系居然修復到卡死我部電腦結果最後開5到機!

整左我成粒鐘之後先開得翻!!!

繼U盤5見又電腦壞.....

啊.....

我好驚啊!!!!!!

4.心血來潮林住襯呢排好天就私影啦...

直接星期日....

點知今日天開始陰....

下午仲直接收到天氣預報話會明後天有雷暴雨...

我系咪真系感識得擇日子啊.....

我想做D野全部都5得.....

連感樣衝動既私影都要因為天氣而衰左.......

 

5.心情已經差....

見到有野5順眼就會吐槽......

結果仲要比D斤斤計較既人反吐....

仲要吐得更加犀利....

好啦我錯你岩.....

只要系我做既都系錯....

你既錯都系岩...

我就必須幫你執手尾OK?

 

 

 

天啊......

我好想快D過左個六月距啊....

我就來激死啦......

無論想做既5想做既....

都要做......

意見真系5敢提......

我真系比人diu夠了....

我心理壓力好hi大.....

反正我聽你地命令就算了....

費事話我D咩7野啦....

最中意噶啦.....

我最怕有人熱熾期待我可以做出D咩來嘎啦...

因為每次感受住呢種氣氛我往往都系做得越弊.

 

 

唉.........

深夜唏噓......

 

  评论这张
 
阅读(63)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018